خوش اومدي دوست من
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس rezakatar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                              

 


 عاشق باشید و عاشق بمانید

 


 

بدلیل بروز بودن سایت
و تعداد زیاد پست ها در صفحه

برای مشاهده مطالب بیشتر
به

ازصفحات بعدی نیز دیدن فرمایید

Ya-213.blogfa.com

 



نظرات شما عزیزان:

Reza
ساعت0:44---19 شهريور 1394
فرصتی استثنایی

با عضویت در سایت گرین هورس، مادام العمر و ماهیانه حقوق دریافت کنید

با کمی تلاش، تا آخر عمر با خیال آسوده زندگی کنید.

http://greenhorse-2.blogsky.com


MAJID SM
ساعت18:41---7 دی 1393
سلام ممنون میشم آهنگمو بزارین داخل وبلاگتون
اسم و عکس کاور موزیک داخل وبلاگ هس مرسی بای
www.majidsm.lxb.ir


نازی
ساعت16:10---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضاخطر ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت17:28---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضاخطر ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت15:24---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست رضاخطر واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت15:08---20 آذر 1393
رضاخطر اسم شماست؟

خخخخخخخ

رضاخطر پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


هومن
ساعت14:04---24 مرداد 1393
be ma ham sar bezan

sorosh
ساعت13:15---24 مرداد 1393
سلام وبت محشره خسته نباشی امید وارم تو هم ب من سر بزنی و حتما نظر بدی. راستی اگه خواستی هم از طریق بازدیدت کسب درامد کنی بنرشو گذاشتم تو سایت http://khiabanmusic.loxblog.com/

نفس
ساعت18:13---17 تير 1393
وب خوبی داری خوشم اومد.
پاسخ: ممنون نظر لطفته


پریا
ساعت15:23---30 خرداد 1393
سلام...وبلاگت خیلی قشنگه...
تولد عشقمه..خیلی خیلی خوشحال میشم بیای و تولدشو تبریک بگی..مرسی
منتظرتم عزیز...


خانوم بلا
ساعت23:00---1 فروردين 1393
از همه ی مطالبت خوشم اومد ولی از اونجایی که حال و حوصله ی نظر دادن واسه ی تک تک شونو نداشتم،همینجا میگم عالی بودند.
در ضمن تو انگلیسی «خ» رو این جوری «kh»می نویسن.
به وبلاگ منم سر بزن.


delgerefte
ساعت16:11---16 بهمن 1392
chashm shoma amr befarmayid

ma ashegh mimunim
پاسخ: افرین خخخخخخخخخخ


مصطفی
ساعت12:38---9 بهمن 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری لطفا به وبلاگ منم سر بزن .ممنون میشم..

hadi
ساعت2:45---27 دی 1392
veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

sahely
ساعت20:23---24 دی 1392
وبلاگ زيبايي داري وشحال ميشم به منم سر بزني.

zahra
ساعت16:36---23 دی 1392
نمیشد یه پری بزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نازه
پاسخ: کجابزارم پری؟


بی کس ****
ساعت12:47---21 دی 1392
سلام زیباس به وبه منم بیا

sajjad
ساعت23:25---20 دی 1392

سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..اگه مايل به تبادل لينک با ما بودي مارو با عنوان***عاشقانه ها***لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگتون


zahra
ساعت8:07---7 دی 1392
من اومدم تو همبيا مرسي.

محمد
ساعت20:08---2 دی 1392
سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه و هیچ غمی نداشته باشید ،اگه میخواید شاد باشید ،اگه میخواین جک چیزی برا کسی اس ام اس بزنی پیشنهاد میکنم به وب سایت جـــــــــــــــــــــــــــــ ک فانی بیای واقعا می ارزه.منتظرتما.

کرکره خنده
ساعت0:20---20 آذر 1392
سلام
سلام
خوبی خوبم چه خبر؟ خوش میگذره
خب داشتم رد میشدم گفتم یه سری بیام
پیشتون
خب من از وبت خوشم اومد
دوستداشتی لینکم کن و خبر بده تا سریع لینکت کنم
منتظر حضورت هستم
راستی خ دادم که بدونی اومدم


sajad
ساعت0:16---20 آذر 1392
سلام داداشی رضا خیلی از خودت و وبلاگت خوشم اومد. وقت کردی به منم سری بزن و رد پاتو بزار من اگه بخوای میتونم برات نویسنده بشم...

چون بیشتر مواقع بعد از اپدیت وبلاگ خودم بیکار میشم...

موفق باشی...


پاسخ: ممنون من حرفای دلمو خودم مینویسم


mahdi
ساعت15:03---12 آذر 1392
سلام.وب بسیار زیبایی دارید اگه وقت کردید به من هم سر بزنید.من لینکتون کردم اگه شماهم دوست داشتید منو لینک کنیئ

ایلیا
ساعت14:53---12 آذر 1392
سلام عزیزم وبلاگ عالی داری مشکل ما اینکه نمی دونیم عاشق چی باشیم ببخشید سلام نکرد م سلام"وبلاگ " من یادت نره

محمد
ساعت0:08---7 آذر 1392
دوست داری با وبلاگت درآمد داشته باشی در این سایت ثبت نام کن

سلطان رضا
ساعت18:35---3 آذر 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به وب منم یه سر بزن

hasti
ساعت19:48---30 آبان 1392
وبت برام جالب بود.
اگه دوست داشتی به منم سر بزن


۩❤۩▓ستایش۩❤۩▓
ساعت16:28---27 آبان 1392
سلام.وبتون خوبه و قشنگه بجز...خودتون فک کنم بدونید
پاسخ: بجزچی؟


مدیر loxblog.com
ساعت17:02---16 آبان 1392
وبلاگ شما تا ساعاتی دیگر مسدود خواهد شد

در هنگام ساخت وبلاگ سوالی که ازشما پرسیده شد:

{ از چه کسی متنفرید ؟ }

چه پاسخی ارائه دادید؟ همان پاسخ را در جواب همین کامنت جواب دهید
پاسخ: بنظرت من شبیه احمقام؟ برو بچه بروخودتو سیاه کن این چیزا دیگه قدیمی شده بروخداروزیتوجای دیگه ای بده


سعید
ساعت23:47---30 مهر 1392
سلام وب زیبایی داری اگه دوس داشتی بگو لینکت کنم

elina
ساعت21:50---27 مهر 1392
عاشق شدیم هنوز هم هستیم ولی نتونستیم باشیم هههههههههههههه
الینای خودمون


علی
ساعت20:40---24 مهر 1392
سلام وبلگ خیلی خوشکلی داری
خواستی تبادل لینک کنیم خبرم کن
فدات


atefe
ساعت23:46---19 شهريور 1392
.....?#############?


...?###############?


..?#################?..................?###?


..?##################?..........?#########?


....?#################?......?#############?


.......?################?..?###############?


.........?################?################?


...........?###############################?


..............?############################?


................?#########################?


..................?######################?


....................?###################?


......................?#################?


........سلام.........?##############?


...........................?###########?


..........خوبي...........?#########?


...............................?#######?


.............................?#####?


...................................?###?


...به منم هم سر بزن............?#?


.......................................?


..............منتظرم.................?


........................................?


........................................?


.......................................?


.......................................?


.....................................?


.: ............................ :. ?


................................?


...........................?


......................?


.................?


............?


........?


......?......................?...?


..........?.............?............?


..............?.....?...................?


...................?.....................?


................?......?..............?


..............?.............?....?


.............?


...........?


..........?


.........?


.........?


..........?


..............?


...................?


.....اگر آمدي........?


............نظر...........?


......... يادت نره.........?


.............خداحافظ.............?


..............................?




www.eshgh71.loxblog.com


sina
ساعت19:35---14 شهريور 1392
سلام چه وبلاگ قشنگی دارید من که خیلی خوشم امد ولی اگر عکس ها تون متحرک بود خیلی خوب می شد حتما به وبلاگ من سربزنین نظربدین تا لینک تون بکنم
پاسخ: ممنون نظرلطفته من ظاهر سازي نميكنم من حرفاي خودم وعاشقارو ميگم همين بازم ممنون از پيشنهادت


عبدالملکی
ساعت16:15---12 شهريور 1392
سلامتقدیم به بهترین وبلاگ وصاحب گلش

سارا
ساعت0:48---9 شهريور 1392
معنای خوشبختـــــــی این استــــــــ که در دنیا کسی هستـــــ که بی اعتنا به نتیجه، دوستتـــــــــ دارد

anahita
ساعت12:06---23 مرداد 1392
چه کسی میگوید که من هیچ ندارم …؟

من چیزهای با ارزشی دارم …!

حنجره ای برای بغض …

چشمانی برای گریه …

لبهایی برای سکوت …

دستهایی برای خالی ماندن…

پاهایی برای نرفتن …

شبهایی بی ستاره …

پنجره ای به سوی کوچه بن بست …

و وجودی بی پاسخ


تنهاترازتنها
ساعت2:12---14 مرداد 1392
سلام دوست عزیزم وبت احساسیه و من واقعا احساسی رو دوست دارم.
به منم سر بزن خوشحال میشم.
موفق باشی


میلاد
ساعت0:31---14 مرداد 1392
سلام وب خیلی زیبای داری♥به منم یه سری بزن نظر بده♥اگه دوست داشتی منو با اسم عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد بگو با چ اسمی لینکت کنم منتظرتم♥♥

چشم به راه
ساعت16:05---13 مرداد 1392
سلام.
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و برام نظر بزاری


علیرضا
ساعت15:55---13 مرداد 1392
سلام دوستم میدونم که از پیام تبلیغاتی خسته شدی اما بهت قول میدم اگه وبلاگمو لینککککککککککککک کنی منم وبلاگگگگگ توووووووووووو رو لینک می کنم قول مردانه اگر دوست خوبم تعیید کردی به این نام ثبتش کن راستی ادرس وبلاگ تو اگه قبول کردی تو وبلاگم لینک می کنم ادرسشو بفرست

امین
ساعت3:00---11 مرداد 1392
هستی؟؟بیا انجمن کارت دارم

میلاد
ساعت18:54---9 مرداد 1392
عاشقم و عاشق میمونممممممم

رها
ساعت17:00---5 مرداد 1392
salam
ziba bod
mamnon ke be veblagam sar zadi


مهرداد
ساعت20:32---4 مرداد 1392
سلام عزيز ....وبلاگ زيبايي داري...
اميد وارم موفق باشي...اگه با تبادل لينک , موافقي منو به اسم
(فيس لوس |استاتوس با حال|فيسبوکي باحال )
لينک کن و بيا وبم لينکتو به طور خودکار ثبت کن.
ادرس وبلاگ فيس لوس:http://www.fbpage.rozblog.com/
.دوست عزيز وبلاگ من يک فروشگاه کامل اينترنتي داره
که هرچيزي ميشه توش پيدا کرد حتما سر بزن و لوازم مورد نياز تو فروشگاه تهيه کن..و اگه ميشه فروشگاهو بلينک به اسم فروشگاه فيس لوس
بعد بگو من تو رو تو فروشگاه بلينکم...با تشکر..منتظرتم
ادرس فروشگاه فيس لوس:http://fbpage.mizbanshop.com/


یـــــــــــــــــــــــاسر
ساعت23:15---21 تير 1392
ایــن روزهـــآ
بیشــتر از هــر زمــآنی

دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ

و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت .
همین..


یلدا جــــــونت !
ساعت16:49---20 تير 1392

پاسخ: آلله آلله


یلدا جــــــــــون ( عشقت )
ساعت22:53---19 تير 1392


شبنم
ساعت16:05---10 تير 1392
مطالبت خیلییییییییییییییییییی خوبه

pinar
ساعت14:25---28 شهريور 1391
باحاله!!!!!ممنون رضا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 تير 1398 ] [ 11:51 ] [ رضاخطر ]


درباره وبلاگ

۩۩ رضا خطر ۩۩ به وبلاگ من خوش آمدید ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ >
امکانات وب
www.9pars.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3522
بازدید کل : 73732
تعداد مطالب : 1132
تعداد نظرات : 361
تعداد آنلاین : 1



كد موسيقي براي وبلاگ